Ľubica Štefaniková

Som slabý odvar seba samej.
To už ani nie som ja,
hovorím si pri pohľade
do zrkadla času.
Kto vlastne som?
Som žena.
Ľúbiaca i smútia,
plačúca i smejúca.
Dráždivá i cudná,
vábivá i skromná.
Divoška i tichá,
odvážna i nesmelá.
Úspešná, i sediaca v kúte.
Občas sa však cítim ako
nepotrebná odhodená handra,
čo je dobrá na umytie špiny celého sveta.
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1172x

Seznam rubrik

Ľubica Štefaniková

Suché kakaové pečivo

Všetci radi chrumkáme niečo sladké. Kakaové suché pečivo má rád skoro každý. Chutí nielen deťom, ale aj dospelým. Prijmite jednoduchý recept vyskúšaný praxou.

11.6.2013 v 16:59 | Karma: 11,55 | Přečteno: 685x | Diskuse| Ona

Ľubica Štefaniková

Nočná tma

Každý občas hľadíme do nočnej tmy a rozmýšľame. Rozmýšľame a rozmýšľame a potom nemôžeme spať. Aj v tme vidíme svet a život v jasných farbách, prevaľujeme sa v posteli a trápime sa. No ja som sa rozhodla písať o jednom krátkom okamžiku. Možno ho prežívate podobne.

31.5.2013 v 22:28 | Karma: 3,50 | Přečteno: 110x | Diskuse| Kultura